Niekiedy nadchodzi jednak moment, w którym wysłużone części należałoby wymienić na opony do ciągników rolniczych – usuwając poważne awarie lub po prostu podnosząc komfort codziennego użytkowania

2019-11-10

Diagonalne opony do ciągników to tak naprawdę rodzaj starszy, którego produkcję rozpoczęto niemal sto lat temu. Ponadto radialne opony do ciągników mają dłuższą żywotność, a ich bieżnik nie ściera się tak szybko jak to się ma w przypadku zbrojenia diagonalnego. Radialne opony do ciągników wykazują się również większym kontaktem z podłożem. Niekiedy nadchodzi jednak moment, w którym wysłużone części należałoby wymienić na opony do ciągników rolniczych http://kola-opony.pl/opony-do-maszyn-rolniczych-opony-do-ciagnikow-i-traktora/ – usuwając poważne awarie lub po prostu podnosząc komfort codziennego użytkowania. Diagonalne i radialne opony do ciągników różnią się jednak między sobą znacząco jeśli chodzi o budowę osnowy. Jak wybrać odpowiednie opony do ciągników? Dzięki wysokiej trwałości i przyczepności tej opony, moc ciągników można przełożyć na podłoże jak nigdy wcześniej, przesuwając granicę możliwości ciągników. Dzięki takim właściwościom diagonalne opony do ciągników charakteryzują się wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Opony BKT do ciągników rolniczych. Z kolei opony radialne są uznawane za lepsze jakościowo, bardziej nowoczesne, ale należy pamiętać, że są również droższe. Praktycznie posiada korpus opony do ciężkich maszyn wykorzystywanych przy robotach ziemnych, uzupełniony o stalowe pasy, dodatkowe włókna oraz ściany boczne wzmacniane aramidem. Niniejszy projekt opony jest całkowitą rewolucją w oponach do ciągników, począwszy od całkowicie nowej rzeźby bieżnika, a kończąc na wzmocnionej konstrukcji. Części do ciągników i przyczep, części do kombajnów, maszyn rolniczych. Opony radialne charakteryzują się jednak zwiększonym uciągiem, co zdecydowanie obniża koszty eksploatacyjne związane ze zużywaniem paliwa. Osnowa w diagonalnych oponach do ciągników składa się z ukośnie ułożonych, wielu warstw kordu, które zapewniają odpowiednią sztywność i stabilność tego elementu struktury. W takiej sytuacji następuje drastyczne obniżenie kontaktu diagonalnych opon do ciągników z podłożem, co zmniejsza przyczepność, a przecież nie tego chcemy. Jest to nic innego jak wzmocnienie opony do ciągników. Podstawą jest to, abyśmy wiedzieli, w jaki sposób będziemy eksploatować opony do ciągników. Oba rodzaje zbudowane są z kauczuku syntetycznego, cienkich drutów stanowiących szkielet opon do ciągników oraz specjalnie wykonanych tkanin. Rolnicze opony marki BKT, opony do przyczep i maszyn rolniczych, opony do ciągników rolniczych. Wymagania narzucone na najwyższej klasy opony do ciągników są bardzo trudne do spełnienia, ponieważ zwiększono ciężar maszyn, moc oraz prędkość drogową.